anne martijn - professional organizer

werkgebied: noord-holland

rommel, wanorde en chaos?

Ergerlijk, onrustig en het kost onnodig tijd. Door de dagelijkse drukte, te weinig tijd of een ingrijpende gebeurtenis, lukt het niet om alles op orde te hebben.

Als Professional Organizer bied ik praktische hulp bij opruimen, organiseren en ordenen.
Eindelijk weer overzicht en structuur bij je thuis of in je bedrijf.

 

praktische voorbeelden

overvolle keukenkastjes
Je ergert je al tijden aan die overvolle keukenkastjes, je hebt daardoor geen overzicht op je voorraad maar komt er niet aan toe om dit te ordenen.
Klik hier
uitpuilende kledingkasten
De kledingkasten van de kinderen puilen uit, ze zijn ondertussen uit maatje 156 gegroeid en er is amper plek om de schone was op te ruimen. Alles moet uitgezocht en gesorteerd worden zodat er ruimte ontstaat.
Klik hier
opbergruimte vrijmaken
Komende zomer wil je je huis verhuren maar dan moet er meer opbergruimte vrijgemaakt worden voor de spullen van de huurders.
Klik hier
ontspullen
Je ouders gaan verhuizen naar een appartement dus er moeten spullen uitgezocht, gesorteerd en weggedaan worden omdat ze kleiner gaan wonen.
Klik hier
chaos administratie
De administratie is uitgewaaierd over meerdere plekken en je weet niet meer waar je wat hebt staan
Klik hier

wat ik voor je kan betekenen is:

  • opruimen en efficiënter maken van jouw woon- of werkplek
  • ordenen van (achterstallige) administratie
  • representatief maken van de woning voor verkoop of verhuur
  • inboedel structureren/selecteren
  • hulp bij ontspullen
  • van groot naar kleiner wonen

uniek aan anne de organizer

Efficiëntie verbeteren in huisartsenpraktijken: Ik help praktijken bij het organiseren en optimaliseren van hun praktijk zodat iedereen effectief kan werken. Ik heb gewerkt als doktersassistente en praktijkmanager in diverse huisartspraktijken. Dankzij deze ervaring weet ik hoe belangijk een goed georganiseerde voorraad is. Zo verlies je geen tijd aan het zoeken naar spullen.

– Ik heb ervaring in kleine klussen in- en om het huis (zoals behangen of schilderwerk). 

– Ik ben handig en creatief, en denk graag met je mee over de indeling en re-styling van je huis. 

Ik woon in Monnickendam en heb gewerkt in de zorg- en dienstverlening; als

maatschappelijk werkster, doktersassistente en manager. Ik heb ervaren hoe intensief

het kan zijn om werk, gezin en een sociaal leven te combineren.

Ik ontdekte dat ik door opruimen en aanbrengen van structuur, rust kreeg. Ik had weer

grip op mijn agenda, kreeg dingen gedaan, zonder dat mijn dagen overvol waren.

 

Nu help ik anderen – zowel particulieren als bedrijven – om rust en overzicht te creëren.

Ik volgde hiervoor de opleiding tot Professional Organizer aan de Organize Academy,

onder leiding van Ilona Visker.

Cliënten zeggen dat ze de samenwerking met mij als betrouwbaar, efficiënt en

aangenaam hebben ervaren. Mijn doel is om je te helpen de controle weer terug te

krijgen.

NBPO Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers

Aspirant-lid. Via deze link meer info over de NBPO.

werkwijze

intake
De eerste afspraak is een vrijblijvende intake zodat duidelijk wordt wat je vraag is. Je kan me laten zien waar je tegenaan loopt en waarmee ik je kan helpen. 

plan van aanpak
Je ontvangt een omschrijving van de opdracht en een ‘plan van aanpak’. Ben je akkoord, dan maken we vervolgafspraken en een planning voor de werkzaamheden.

werkafspraak  (meestal 3 á 4 uur per keer tenzij maatwerk) we gaan samen aan de slag met praktische eenvoudige opruimtechnieken, daarna evalueren we en plannen een eventuele vervolgafspraak in. 

tarief
Mijn uurtarief is € 50. Uiteraard is maatwerk mogelijk; ik bespreek het graag de met je. Neem gerust contact op!

reviews

contact

heb je hulp nodig? 

neem contact op met anne

06-14110218
annedeorganizer@gmail.com
LinkedIn: annedeorganizer 

beroepsvereniging
NBPO – PO Anne Martijn

KvK 92749445